allting är knas

har inte bloggat, för jag har inte varit hemma. men ni ska veta vad jag har gjort under dessa dagarna!

tisdag; fixade mig och sånt, sen körde låtsas farmor mig till klaudia. så satt vi och snacka, sen stack vi till lund. sen när vi kom hem börja vi fixa oss. och vid nio kom jansson. så vi satt och snackade med honom lite. sen skulle han möta björk&rasmus så hade körde. sen när dom kom, grilla vi och käka. vi hade skit mysigt, orkar inte skriva allting vi gjorde. men natten var bäst! onsdag; vakna vid typ halv tolv i ett jävla tält som var värmare än afrika! så gick ut och satte och vid bordet. satt och snacka och sånt, sen kom mamma och hämta mig vid ett kanske. så stack vi till mormor, sen stack vi till eslöv. så kom hem vid lite över tre. hoppa in i duschen och städa mitt rum och fixade mig. sen mötte jag tobias vid bussen. så käka vi och sånt, inga kommentarer på kvällen. torsdag; vaknade vid tolv kanske, så fixa tobbe sig och sen stack han. så snackade med marcus lite, så vi stack ut och så. och nu ska jag hoppa in i duschen för sen ikväll blir det att käka tacos med klaudia, kricke, maja & marcus. sen blir det film. så finns på luren om det är någonting. skriver kanske mer när jag kommer hem, eller mer imorgon! :)



jag svär allting e knas


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas Inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0