fixat lite grejer..

har försökt fixa lite grejer till bloggen, som hiss & diss, veckans planer och sånt. har försökt gjort bilder till det, dom är inte så jätte bra.. men jag är ju nybörjare på detta så! :D ska lägga ut en bild på veckans planer nu, sen senare ikväll blir det hiss & diss. tänkte ha hiss & diss varje söndag, men eftersom jag kom på det idag så blir det måndag idag ist. :) men på söndagar kommer det annars. och ni som är lite tröga, så hade jag frågestund. men jag skiter i den förtillfället, för där kom bara in onödiga frågor, och sånt orkar jag inte svara på! :)



här är min vecka nu, men blir inte så mycket skrivande nu under skolan, för jag måste satsa mer på skolan nu. eftersom jag får betyd och sånt shit. :) men kontakte mig på min mail annars om dt är någonting. så får ni svar så fort så möjligt :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas Inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0