lund med älskling!

som jag skrev innan, så skulle jag & klaudia till lund och träffa tobbe. men han kom inte.. men jaja skitsamma vi gick runt i stan istället. så träffa vi sylvia, josip, julia & julias kompis. stog och snacka med dom lite. sen stack vi ner och käka, och han som stog där var över gullig! han bjöd på dippa och sånt. skit snäll, och när klaudia skulle beställa sa hon "typ" före allting hon skulle ha. hahaha, trodde jag skulle dö. sen tyckte han vi va osmarta, för vi köpte varsen lite pommes när vi kunde köpa en stor tillsammans. men då sa han "men ni är blonda, så vad förväntar jag mig" och vi börja flabba, sen sa han att han skoja.. men tror nt han gjorde det ändå. :$ men stack hem vid lite över fem sen stack vi ut och träffa massa folk, sen följde vi maja, hampus och marcus hem till maja
och såg film. sån underbar dag jag och klaudia haft, ett stort plus på den! (L)



allting har förändrats, men du finns kvar

Kommentarer
Postat av: klaudia

dagen va bäst .

mannen på bk älskar oss !

så är det bara haha :( ...

tack för allt älskling .

<3

Postat av: svar till klaudia

hahaha omg ja ! :(

han hade frågat efter vårat nummer om han inte jobbat. (a) i love u, tack för en bra dag!

2010-08-03 @ 09:06:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas Inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0