mitt sommarlov är bäst

klaudia kom till mig igår vid halv åtta eller något, så fixa vi oss så stack vi ut och träffa marcus, simon, mattias, hampus & rickie. stog och snacka med dom lite. så stck vi hem till marcus och glodde film. inte för att vara sån, men att säga att det är " världens läskiga skräckfilm " så nej.. jag blev inte ens rädd någon gång, och då är det ingen skräckfilm.. men efter filmen stack vi ut och så, sen stack hampus, mattias och simon. så vi andra gick in och kollade film igen. indianen i skåpet hette det, haha. jag trodde jag skulle dö.. men iallafall vi stack hem vid två kanske. så satte vi oss vid datan och snackade sen gick vi och la oss vid fyra.. klaudia stack innan vid tre, sen har jag fixat runder i mitt rum. så nu är detta mycket bättre. kollade på stefen och krister innan, fyfan vad roliga asså.. men iallafall orkar inte skriva mer, ni får ha det bra!


saknar mitt bruna hår lite faktiskt :$

Kommentarer
Postat av: klaudia

filmen va bäst :( ! <3

HAHAHAHA


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas Inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0